دربهای ضد سرقت آتار درب

دربهای ضد سرقت درسام

نمایندگی های زیادی برای فروش دربهای ضد سرقت درسام در کل کشور وجود دارد. تهران به عنوان مرکز اصلی پخش این دربها شناخته شده است و معمولا کارخانه به غیر از پروژه های ملی فروش جز انجام نمی دهد. نمایندگان فروش تمایل بسیار زیادی دارند که بهترین خدمات را در هنگام نصب و بهترین خدمات پس از فروش را بعد از نصب داشته باشند.

در برخی از پروژه ها نیاز به بنایی وجود دارد و برخی از شرکت ها به معرفی افرادی برای بهبود خدمات به مشتریان افرادی را معرفی می کنند که کارها و خدماتی مانند دوغ آب ریزی پشت چهارچوب و سیمان کاری و سفید کاری پشت و کنار چهارچوب را انجام دهند. 

البته بیشتر پروژه ها به گونه ای است که نصب دربهای ضد سرقت درسام در هنگام ساخت اولیه آپارتمان و واحد مسکونی یا اداری می باشد و نیازی به تخریب و خدمات این چنینی نمی باشد. مشتریان باید توجه کنند که بهترین حالت برای نصب درب های ضد سرقت استفاده از آستانه سنگی می باشد و جلوه دربهای ضد سرقت درسام نمود بهتری پیدا می کند. 

درب ضد سرقت

استفاده از روکوب پشت درب در پروژه های بازسازی یک روش مناسب برای عدم گچ کاری می باشد. که بسیاری از خریداران به دلیل وجود اسباب در خانه تمایلی برای گچ کاری و سفید کاری ندارند. نصاب های شرکت درسام تمام تلاش خود را می کنند که با کمترین عملیات عمرانی دربهای ضد سرقت درسام را نصب کنند ولی در مواردی امکان این امر وجود ندارد. 

در بسیاری از موارد برخی از خریداران تمایل به استفاده از درب های ضد سرقت دو لنگه و یک و نیم لنگه دارند که باید بیان شود که با افزایش عرض درب ها از تک لنگه به دو و یک و نیم لنگه مقاومت فشاری درب کاهش پیدا می کند.