درب ضد سرقت دور فلز

درب ضد سرقت دور فلز

در دسته بندی کلی می توان درب های امنیتی را به دو دسته کلی درب ضد سرقت دور فلز و درب ضد سرقت مارکوتری یا همان روش پرسی سابق تقسیم بندی کرد. مزایای درب ضد سرقت دور فلز این می باشد که امکان دارد پس از جابجایی درب تا محل پروژه مشکلی وجود داشته باشد و رویه دچار زدگی شده باشد و یا اینکه پس از اینکه درب نصب شد.

به هر دلیل بطور مثال وقتی گچ کاری انجام می شود و یا وقی رنگ کاری انجام می شود رویه درب خراب شود در این حالت اگر درب دور فلز نباشد. و پرسی باشد به هیچ حالتی به غیر از مرجوع کردن درب به کارخانه و یا نقاشی درب در محیط بیرون نمی توان مشکل درب ضد سرقت را حل کرد.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت دور فلز این قابلیت را به مشتری و افراد مصرف کننده می دهد که در هر زمانی بتوانند دو عدد یا یک عدد رویه درب ضد سرقت با قیمت پایین سفارش بدهند و در کمتر از یک ساعت نصاب می تواند با باز کردن دور فلز و جایگزین کردن رویه ی جدید درب را کاملا و نو کند.

در دکوراسیوان داخلی نیز که هم اکنون در ایران رونق خاصی دارد میبینیم که هر چند سال یک بار به طور کلی افراد دکوراسیون داخلی و رنگ منزل یا محیط اداری خود را تغییر می دهند که در این حالت به راحتی می توان دیزاین درب ها را نیز تغییر داد.

البته از نظر فنی نیز می توان گفت ضخامت درب های دور فلز بیشتر از درب های پرسی می باشد و مقاومت این نوع درب ها به دلیل زهوار کاملی فلزی که بر روی درب دارد مقاومت بالایی دارد. درب های ضد سرقت به دو حالت پاشنه دار و بدون پاشنه می باشند که درحالتی که درب بدون پاشنه باشد باید آستانه سنگی برای درب استفاده شود.