درب ضد سرقت درسام

درب ضد سرقت درسام 

در مقاله تلاش می کنیم به معرفی درب ضد سرقت درسام بپردازیم. درهای ضد سرقت شرکت درسام به عنوان محصول مشترک ایران و ترک در بازار ایران شناخته شده است. محصول مشترک به این دلیل گفته می شود که پروسه ی تولید از کشور ترکیه و تمام تجهیزات در اواخر دهه ۷۰ توسط مهندسان ترک به ایران آورده شد و هم اکنون کارخانه درسام دارای زیر بنای بسیار بزرگی است و میزان تولیدات این کارخانه قابل رقابت با کارخانجات ترکیه می باشد.

البته باید گفته شود که پروسه رنگ کاری درب ضد سرقت درسام بسیار حرفه ای و پیچیده می شود و یکی از ملاک ها برای انتخاب درب از طرف مشتریان رنگ رویه درب های می باشد. مراحل سمباده زنی و شاپان زنی توسط نقاش های حرفه ای انجام می شود. در کنار این موضوع دستگاه های حرفه ای سی ان سی برای کارهای ابزار خوری بر روی درب بسیار حرفه ای می باشد. البته باید بیان کنیم که اپراتورهای حرفه ای برای انجام طرح سی ان سی بسیار با اهمیت می باشد.

درسام

درب ضد سرقت درسام به دو حالت نصب می شوند. حالت اول دربهای می باشند که پرواز دار می باشند به این معنی که چهارچوب فلزی بعد از نصب بر روی دیوار نیز کاور می شود و بعد  از نصب درب از نمای بیرون فضایی بین دیوار و درب دیده نمی شود.

در حالت دوم درب ها دارای روکوب و تاج می باشند که در این صورت پشت و جلوی چهارچوب به یک اندازه می باشند و بعد از نصب روکوب چوبی بر روی چهارچوب فلزی و دیوار قرار گرفته می شود. در این صورت روکوب کشویی بر روی چهارچوب فلزی با چسب نصب می شوند و هارمونی چهارچوب درب با خود درب یکسان می شود. جوشکاری نیز توسط نصاب بر روی ساب فریم انجام می شود.