دربهای ضد سرقت

دربهای ضد سرقت

در کشور ایران در دو دهه ی اخیر سرمایه گذاران زیادی پا به عرصه تولید دربهای ضد سرقت گذاشته اند. سرمایه گذاری هایی که در آخر دهه هفتاد به راه اندازی کارخانه درسام منتج شد. و در کنار این کارخانه یک شرکت و کارخانه ی دیگری پا به عرصه ی اقتصادی گذاشت.

درسام در دو دهه ی اخیر با مدیریت اساتید بنام توانسته اند شمال غرب کشور را به عنوان قطب تولید دربهای ضد سرقت تبدیل کنند. راه واردات راحت متریال اولیه از کشور دوست ترکیه راه را برای پیشرفت رو به افزون این دو کارخانه فرآهم کرده است.

درب ضد سرقت

در ابتدا دربهای ضد سرقت فقط توسط نیروهای کاگر  و متخصص کشور ترکیه تولید می شد. ولی در سالیان بعد کارخانه درسام به ایرانیان واگذار شد و در بسیاری از موارد ایرانیان شروع به تولید دربهای ضد سرقت با طرح های ساده کردند. و کم کم این روند باعث شده است در سالیان اخیر بیشتر رویه های دربها توسط کارگران ایرانی تولید شوند. هر کارخانه فرآیند تولید خود را دارد و کارخانه درسام نیاز به زمان ۳۵ روزه برای تولید تمامی محصولات خود دارد.

این کارخانه با داشتن بیشتر از ۱۰۰ نمایندگی در کل کشور توانسته است میزان تولید خود را به طرز چشم گیری افزایش دهد. تولید کلاف های فلزی در قسمت فلزی و کلاف فلزی داخل لنگه درب جز مهمترین قسمت های تولید به حساب می آید. خط تولید رویه و مونتاژ مرحله بعد می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است.

در مرحله آخر می توان گفت قسمت رنگ کاری دربهای ضد سرقت بسیار حائز اهمیت می باشد. این جمله از این لحاظ بیان می شود که بیشتر مشتریان فقط نمای ظاهری درهای را نگاه می اندازند. و در اکثر موارد توجه خاصی به ساختار داخلی درب های فلزی ندارند.