امنیت درب ضد سرقت

امنیت درب ضد سرقت

در بحث امنیت درب ضد سرقت باید به نکات عدیده ای اشاره شود که مشتریان بدانند منظور از امنیت درب ضد سرقت چیست و چه عواملی تاثیر گذار هستند بر این پارامتر و مشتریان چگونه می توانند ملاک های خوبی برای انتخاب درب های ضد سرقت داشته باشند.

بهتر است این موضوع را با یک مثال توضیح دهیم. به طور مثال در عید نوروز خانواده ای که یک خانه ی ویلایی در شمال شهر تهران دارند و زندگی می کنند به مسافرت بروند و دزدان از این موضوع به نحوی اطلاع پیدا کنند. و دزدان داخل خانه بشوند ، در اینجا این سوال پیش میاید که آیا دزدان نمی توانند درب ضد سرقت را باز کنند و امنیت درب ضد سرقت به چه صورتی است؟

در این میان باید بیان شود که در این شرایط دزد به دلیل زمان زیادی که دارد لزومی نیست که حتما از درب وارد شود، دزد می تواند با چند ضربه پتک دیوار را تخریب کند و وارد خانه شود. در حقیقت می توان گفت در ضد سرقت تاخیر و یا منصرف کردن دزد از دزدی می باشد در شرایطی که زمان خیلی زیادی ندارد.

پس اگر زمان زیاد باشد دزد در صورتی که فکر کند نمی تواند درب را تخریب و وارد شود از روش های دیگری برای ورود به خانه و ساختمان استفاده می کند. در کنار این موضوع باید بیان شود که چگونه مشتری می تواند عامل و ملاکی داشته باشد که بتواند درب با کیفیت خرید کند. در اینجا بهتر است چند ملاک برای انتخاب درب داشته باشیم.

اولین ملاک سنگینی درب می باشد معمولا درب های ضد سرقتی دارای وزن های بالایی می باشند و وزن دربها به بیشتر از هشتاد کیلوگرم می رسد. در کنار این موضوع نوع قفل و یرآق و شرکت سازنده ی آنها نیز بسیار مهم می باشند. کشورهای ترکیه و ایتالیا جز کشورهایی می باشند که یرآق و اکسسوری های مختلف و کیفیت بالایی تولید می کنند. حتی کیفیت رنگ و نوع رنگ هایی که در کشور ترکیه تولید می شوند دارای رنکینگ بالایی می باشند.