دربهای ضد سرقت ترک

دربهای ضد سرقت ترک

در این مقاله سعی بر این که درباره عبارت دربهای ضد سرقت ترک صحبت کنیم و بیان کنیم منظور از این واژه در بازار ساختمان چیست و چه تفاوتی بین درب های ایرانی و ترک و چینی وجود دارد و چرا بعضا افرادی تاکید دارند که درب ضد سرقت ترک خریداری کنند.

در سالیان گذشته اولین خط تولید درب های ضد سرقت ایرانی از کشور ترکیه وارد شده و شرکت درسام هم اکنون جز بزرگترین کارخانجات تولید کننده درب های ضد سرقت در ایران هستند که هر دو کارخانه در شهر ارومیه واقع شده اند.

این دو کارخانه خط تولید ترکیه ای دارند و حتی تمام یرآق و رنگ ها و رویه های درب های ضد سرقت از کشور هم جوار ترکیه وارد می شود و بعضی از فروشندگان و شرکت های این درب ها را با نام ترک در بازار به فروش می رسانند. می توان بیان کرد که حجم زیادی از قطعات ترک است ولی با توجه به اینکه در ایران تولید می شود نمی توان نام کشور ترکیه را به عنوان سازنده دانست دربهای ضد سرقت ترک .

درب ضد سرقت

از طرف دیگر کارخانجات کوچک زیادی نیز شروع به کار کرده اند که درب های ضد سرقت ایرانی و درب لابی تولید می کنند و می توان گفت تازه پا و نوپا می باشند و راه سخت و طولانی را برای بهتر شدن در پیشرو دارند و می توانند با الگو گیری از نمونه های ترکیه ای درب های ضد سرقت مناسبی را تولید کنند. درب های ضد سرقت ترک . درب های ضد سرقت ترک

و سوال آخر اینکه به چه دلیل بعضی از افراد تاکید دارند که درب های ضد سرقت ترک خریداری کنند. ترکیه به عنوان یکی از قطب های تولید درب های ضد سرقت و داخلی در دنیا شناخته شده است و از نظر پیشرفت تکنولوژی نیز توانسته پروسه تولید درب های ضد سرقت را به صورت اتوماسیون و مکانیکی اتوماتیک تبدیل کنند و پیشرفت خوبی را برای کشور خود به ارمغان آورده اند.