قفل های درب های ضد سرقت اتوماتیک و اثر انگشتی برند DESI

قفل های درب های ضد سرقت اتوماتیک و اثر انگشتی برند DESI

قفل های درب های ضد سرقت اتوماتیک و اثر انگشتی این ابزار در قسمت کناری قاب لبه درب ضد سرقت نصب می شود. و در زمان باز شدن درب ضد سرقت ، در صورت عدم فعال شدن سیستم به واسطه رمز با کنترل از راه دور در طی مدت هشت ثانیه، سیستم هشدار دستگاه شروع به کار می کند. این سیستم دارای مزایا و ویژگی های مختلفی می باشد که موارد ذیل قابل ذکر است:

  1. دیده نشدن سیستم آلارم از بیرون درب ضد سرقت در هنگام باز نبودن درب
  2. نه تنها این سیستم قابل نصب بر روی درب های ضد سرقت می باشد بلکه برای درب های چوبی نیز قابلیت نصب دارد.
  3. در صورت هرگونه فشار بیرونی دارای سنسور قابل تنظیم می باشد
  4. سریع بودن قابلیت نصب درب ضد سرقت و راحتی این کار
  5. منبع تغذیه این سیستم ۲ باطری با اندازه AA می باشد و هیچ گونه نیازی به برق ندارد.

قفل درب های ضد سرقت

قفل اتوماتیک با قابلیت ورود بوسیله اثر انگشت برند DESI مدل FC100

این نوع قفل نیازی به کلید و یا روموت کنترل ندارد و بدون داشتن موارد فوق و فقط با اثر انگشت کار میکند. البته باید بیان شود که در صورت نیاز دارای دو ریموت کنترل می باشد. با توجه به ارمغان آوردن امینت دارای سیستم آلارم می باشد که در صورت احساس هر مورد مشکوک فعال می شود. آلارم دارای صدای بلندی است که می تواند در محوطه های ویلایی نیز با توجه به فاصله ی زیاد خانه ها مورد استفاده قرار بگیرد.

قفل در ضد سرقت

سیستم باز و بسته شدن توسط توان باطری ها انجام می شود و باطری در هر بار شارژ می توانند تا ده هزار بار درب را باز و بسته کنند. از مزایای دیگر آن می توان به زیبایی آن اشاره کرد. در ابتدا اثر انگشت دو نفر ست می شود و این دو نفر به عنوان مسترهای اولیه هستند و اثر انگشت افراد دیگر می تواند به واسطه این دو نفر ست شوند و ورود و خروج را به راحتی انجام دهند. این نوع قفل اتوماتیک با قابلیت ورود بوسیله اثر انگشت مدل FC100 فقط مورد استفاده برای درب های ضد سرقت می باشد.

قفل درب ضد سرقت

قفل های درب های ضد سرقت اتوماتیک و اثر انگشتی

قفل اتوماتیک با قابلیت ورود بوسیله اثر انگشت برند DESI مدل P.K

این سیستم بر خلاف سیستم قبلی که از DESI مدل FC100 ارائه شد بر مبنای بولوتوث می باشد و از مزایای اصلی این مدل این است که نیاز به تغییر در قفل و مغزی ندارد. این نوع سیستم دسی می تواند بر روی درب های ضد سرقت و درب های معمولی نیز نصب شود. این نوع سیستم بدون نیاز به برق شهری می باشد و برای سیستم موتور نیاز به ۴ باطری سایز AA می باشد و برای سیستم اثر انگشتی نیاز به یک باطری لیتیومی می باشد. میزان تعداد افرادی که می توانند با استفاده از این نوع سیستم ورود و خروج کنند ۱۹۰۰ نفر می باشد و باطری ها نیز قابلیت سه هزار بار باز و بسته شدن درب را دارند.

قفل اتوماتیک با قابلیت ورود بوسیله اثر انگشت برند DESI مدل M.P

این سیستم همانند مدل های دیگر دارای مزایای زیادی است ولی بعضی از ویژگی های این مدل در مدل های دیگر وجود ندارد. بطور مثال محدود کردن زمان ورود و خروج برخی از افراد و کارکنان در زمانی خاص. میتواند سیستم حضور و غیاب نیز توسط همین دستگاه ست شود. همچنین قابلیت اتصال با سیم USB به کامپیوتر.

سیستم اثر انگشت مدلutopic ساخت desiترکیه

استفاده روزمره از دستگاه بسیار ساده می باشد ، کافی است جهت بیدارسازی سیستم ، انگشتی را که قبلا در سیستم ثبت شده است روی سنسور ردیاب قرار داده ، بعد از ظاهر شدن فلش رو به پایین ، انگشت خود را روی اثر انگشت خوان در حالیکه با کف سر انگشت روی اثر انگشت خوان فشار می آورید از بالای بند آخر انگشت به سمت ناخن ، از بالا به پایین حرکت دهید. اگر اثر انگشت توسط دستگاه شناخته شود ، شماره id آن اثر انگشت روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شود و عملیات باز شدن قفل صورت می پذیرد. اگر آن اثر انگشت در سیستم ثبت نشده باشد، یا انگشت درست روی اثر انگشت خوان کشیده نشود، No روی صفحه ظاهر می گردد. جهت قفل کردن نیازی به استفاده از اثر انگشت نمی باشد، کافی است یکی از انگشتانتان را روی سنسور ردیاب قرار داده و سپس دکمه شماره ۱ را فشار دهید.

وارد شدن به بخش تنظیمات کاربری:

وارد شدن به تنظیمات سیستم نیازمند وارد کردن اثر انگشت اصلی می باشد.

۳ اثر انگشت اول ، اثر انگشتهای اصلی می باشند. اما اگر هنوز هیچ اثر انگشتی در سیستم ثبت نشده باشد ؛ می توان مستقیما به تنظیمات سیستم وارد شد. جهت ورود یه قسمت تنظیمات کاربر، یک اثر انگشت اصلی باید ابتدا به مدت ۱ ثانیه روی سنسور ردیاب قرار گیرد سپس با ظاهر شدن علامت فلش رو به پایین، دکمه شماره ۲ را برای حدودا ۲ ثانیه فشار دهید. اگر هیچ اثر انگشتی در سیستم ثبت نشده باشد ؛ مستقیما به منو وارد می شوید اما در صورتی که اثر انگشت در سیستم ثبت شده باشد ، پیغام AD روی صفحه ظاهر می گردد که در این هنگام با کشیدن یکی از اثر انگشتهای اصلی روی اثر انگشت خوان به منو وارد خواهید شد اگر اثر انگشت توسط دستگاه به عنوان اثر انگشت اصلی تشخیص داده شود، OK نمایش داده می شود در غیر این صورت NO روی صفحه نمایش ظاهر می گردد.

عملگرهای منو برنامه ریزی

LR : آموختن

DL: پاک کردن

CL: حذف کلی

UC : شمارنده کاربر

BU : صدای بوق دکمه ها

پس از ورود به بخش تنظیمات کاربر LR روی صفحه نمایش ظاهر می شود با فشار دادن بر روی دکمه شماره ۲ می توان بین عملکرهای منو حرکت و هریک را انتخاب نمود. هر عملکرد به صورت چرخشی و به ترتیب ذکر شده در بالا پس از دیگری ظاخر می شود پس از لنتخاب عملگر مورد نظر جهت ورود به آن کافی است دکمه ۱ را فشار دهید.

آموختن LR :

اگر زمانی LR روی صفحه نمایش ظاهر گردیده دکمه ۱ را فشار دهید وقبلا هیچ لثر انگشتی در سیستم ثبت نشده باشد، پیغام LO ظاهر می گردد. اگر اثر انگشت خود را جهت ثبت روی اثر انگشت خوان حرکت دهید ، پیغام ۱ ظاهر می گردد حال مجددا جهت تایید اثر انگشت خود را روی اثر انگشت خوان حرکت دهید ، L2 ظاهر می شود. موفقیت عملیات ثبت با ظاهر شدن پیغام OK نشان داده می شود در صورت بروز خطا پیغام EE نمایش داده می شود.

قفل های درب های ضد سرقت اتوماتیک و اثر انگشتی

پاک کردن DL :

اگر زمانی که DL روی صفحه نمایش ظاهر گردیده دکمه ۱ را فشار دهید ، به منو پاک کردن وارد می شوید وپیغام ۰۱ نمایش داده می شود، با فشار مجدد روی این دکمه شماره اثر انگشتهای ثبت شده در سیستم به ترتیب از بالا به پایین حرکت می کنند، پس از انتخاب شماره مورد نظر جهت حذف، دکمه شملره ۲ را فشار می دهید. اگر از شماره مورد نظر جهت حذف رد شدید ، بای از برنامه خارج و مجددا وارد شوید.

قفل های درب های ضد سرقت اتوماتیک و اثر انگشتی

حذف کامل CLC :

اگر زمانی که CL روی صفحه نمایش ظاهر گردیده دکمه ۱ را فشار دهید، به منو حذف کامل وارد می شوید و پیغام ۰۱ نمایش داده می شود ، با فشار مجدد روی این دکمه تا به طور مثال کاربر شماره ۱۷ جلو می روید ، سپس با فشار دکمه شماره ۲ هر ۱۷ کاربر حذف می گردند. اگر از شماره مورد نظر جهت حذف رد شدید، باید از برنامه خارج و مجددا وارد شوید.

شمارنده کاربر UC :

اگر زمانی که UC روی صفحه نمایش ظاهر گردیده دکمه ۱ را فشار دهید ، وارد عملکرد شمارنده کاربر می شوید و سپس تعداد اثر انگشتهای ثبت شده در سیستم نمایش داده می شود.

قفل های درب های ضد سرقت اتوماتیک و اثر انگشتی

صدای دکمه ها و اخطارها BU :

اگر زمانی که BU روی صفحه نمایش ظاهر گردیده دکمه ۱ را فشار دهید ، وارد عملکرد صدای دکمه ها می شوید. در این زمان Bo یا B1 روی صفحه نمایشگر ظاهر می گردد. اگر صدای دکمه ها خاموش باشد B1 ظاهر می گردد دکمه ۱ جهت تعویض حالت دکمه و دکمه ۲ جهت ثبت حالت دلخواه به کار می رود.

قفل های درب های ضد سرقت اتوماتیک و اثر انگشتی

مشخصات فنی دستگاه :

نوع کد دستگاه: کد متغیر جهت جلوگیری از کپی بر داری

فرکانس عملکرد : MHZ 868

عمر باتری ۸۰۰۰ بار خواندن اثر انگشت

تکنیک تشخیص : تکنیک الگوریتم با بالاترین ضریب ایمنی

ظرفیت اثر انگشت : ۱۰۰۰

اثر انگشتهای اصلی : ۳اثر انگشت اول، اثر انگشتهای اصلی محسوب می شوند

شماره سریال (ID ) اثر انگشتها : یک شماره منحصر به فرد به هریک از اثر انگشتها تعلق می گیرد که روی صفحه نمایش پس از تشخیص نمایش داده می شود قفل های درب های ضد سرقت اتوماتیک و اثر انگشتی .