درب ضد سرقت در پروژه های بازسازی

درب ضد سرقت در پروژه های بازسازی

بعضی از واحد های مسکونی قدیمی نیاز به اصلاح درب، و نصب درب ضد سرقت جدید دارند که راهکارهای مختلفی برای این منظور وجود دارد. اولین روش ، تخریب چهارچوب فلزی قدیمی می باشد که بیشتر مشتریان از انجام چنین روشی به دلیل تخریب و گرد و خاک و مشکلات ثانویه ابراز بی میلی می کنند. در این روش چهارچوب فلزی کاملا جدا می شود و با نصب ساب فریم فلزی بر روی عرض دیوار، نصب درب ضد سرقت با جوشکاری انجام می گیرد. بعد از نصب درب، آستانه ی سنگی نیز توسط سنگکار باید انجام شود که در طولانی مدت مشکلی برای درب ایجاد نشود.

روش دوم نصب درب ضد سرقت با عرض چهارچوب سفارشی، و استفاده از روکوب در دو طرف درب می باشد. در این روش درب ضد سرقت کاملا چهارچوب قدیمی را کاور می کند و با نصب روکوب در دو طرف درب، چهارچوب فلزی قدیمی محصور می شود. معمولا این روش با استقبال مشتریان همراه است بدلیل اینکه هیچ گونه عملیات عمرانی و تخریبی وجود ندارد.

دربهای ضد سرقت و ساختمان مسکونی

روش سوم استفاده از درب های تیپ تاناک می باشد. درب های تیپ تاناک به دلیل تولید با قابلمه ۳٫۵ سانتی متر می تواند قابل استفاده در پروژه های بازسازی باشد. در این روش قابلمه درب ضد سرقت همانند قابلمه درب ها معمولی ۳٫۵ سانتی متر ساخته می شود و لنگه درب بدون چهارچوب به پروژه ارسال می شود. ولی بدلیل عدم تراز بودن چهارچوب های فلزی قدیمی که در نصب آنها توجه زیادی نشده است احتمالا زیاد بودن بادخور در قسمت هایی از درب وجود دارد. نصب و جوشکاری این درب ها در سر پروژه انجام می شود. در این روش ابعاد باید بصورت بسیار دقیق توسط نصاب برداشت شود و علاوه بر ابعاد داخل قابلمه ابعاد پشت درب نیز برداشت شود تا در نصب مشکلی بوجود نیاید.