نصب درب های ضد سرقت

نحوه ی نصب درب های ضد سرقت متناسب با نوع درب و نوع چهارچوب درب ضد سرقت می باشد. نصب درب های ضد سرقت چینی بدلیل کیفیت پایینی که دارند و ضخامت کم فلز چهارچوب با پیچ سر مته نیز انجام می شود و در حقیقت نمی توان درب های ضد سرقت چینی را جز درب های با کیفیت قرار داد.

نصب درب های ضد سرقت ترک که در ایران اسمبل می شوند بیشتر به وسیله ی جوشکاری انجام می شود. در حقیقت از چهار نقطه چهارچوب که دو نقطه در بالای چهارچوب و دو نقطه در پایین چارچوب قراردارند نصب درب های ضد سرقت ترک اسمبل ایران صورت می گیرد. پس در این صورت ما نیاز به یک مقطع فلزی بر روی دیوار داریم تا بتوانیم نقطه جوش های مناسبی را پیدا کنیم.

درب ضد سرقت

نصب درب های ضد سرقت بدون جوشکاری احتمال این را دارد که درب های ضد سرقت از رگلاژ خارج شوند و هیچگونه ضمانتی شرکت تولید کننده ی درب در قبال این نوع نصب ندارد. به دلیل اینکه با توجه به اینکه پشت چهارچوب توسط سیمان پر می شود و چهارچوب به هیچ جایی فیکس نشده است و خشک شدن سیمان باعث می شود به چهارچوب درب ضد سرقت فشار وارد کند و درب را از رگلاژ خارج کند.

البته چهارچوب های کشویی نیز وجود دارد که میزان ضخامت چهارچوب در این نوع درب های می تواند متفاوت باشد و بسته به سفارش مشتری از ۱۴ تا ۲۴ سانتی متر می تواند متغییر باشد. نصب این نوع درب های نیز همچون سایر درب ها توسط نقطه جوش انجام می شود. نصب کاور چوبی برای چهارچوب های کشویی می تواند مشکل ساز باشد و بدلیل ناتراز بودن دیوار و عرض لقاز نیاز به برش کاری بر روی روکوب می باشد.