درب ضد سرقت CNC درسام

درب ضد سرقت CNC درسام یکی از انواع پر فروش درب های ضد سرقت درسام می باشد. علت سفارش بالای درب ضد سرقت CNC درسام دو عامل می باشد. یکی سادگی و شیک بودن درب و از طرف دیگر مقرون به صرفه بودن درب ضد سرقت CNC برای ساختمان سازان می باشد.

خطوط درب ضد سرقت درسام توسط دستگاه های برش CNC بسیار ظریف صورت می گیرد. درب ضد سرقت سی ان سی با دو نوع رویه ارائه می گردند یکی از آنها MDF با روکش چوب طبیعی و دیگری روکش های PVC کره ای می باشند. روکش های چوب طبیعی دارای تنوع زیادی می باشند و جز محصولات پر فروش و مقرون بصرفه بحساب می آیند. استراکچر داخلی یا همان پروفیل کشی فلزی داخلی درب های سی ان سی با درب های سوپربرجسته که قیمت بالاتری دارند هیچ تفاوتی ندارد.

از قفل های هفت زبانه و چهارده زبانه برای درب ضد سرقت سی ان سی درسام استفاده می شود. در نوع چهارده زبانه آن دو زبانه در بالا و پایین چهارچوب قرار می گیرند و استحکام خاصی به درب های ضد سرقت درسام می بخشد. درب های ضد سرقت سی ان سی دارای چهارعدد پین پشت لولا گاوصندوقی ، شب بند ، روزند و دورفلز می باشد. قابلیت دور فلز بودن امکان تعویض رویه سی ان سی را در آینده ممکن می کند.

درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت CNC درسام نسب به طرح های سوپر برجسته و درب های ضد سرقت برجسته کمتر می باشد که این اختلاف فقط به دلیل استفاده از متریال کمتر و برجستگی کمتر (ماشینکاری کمتر) درب ضد سرقت  می باشد. ساختار داخلی تمام درب های ضد سرقت شرکت درسام شبیه به همدیگر می باشد.

برای افزایش امنیت این نوع درب ها می توان از قفل های چهارده زبانه ترک و استفاده از پنج عدد پیم پشت لولا استفاده کرد تا بیشترین مقاومت درب ضد سرقت را برای ما به ارمغان بیاورد. در کنار این پشت چهارچوب درب ضد سرقت نیز باید حتما با سیمان پر شود تا مقاومت چهارچوب افزایش پیدا کند. استفاده از جوشکاری قوی درب ضد سرقت به همراه فوم فشرده پلی اورتان برای تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد و درخواست مشتریان می باشد.