درب ضد سرقت روکش PVC

درب ضد سرقت روکش PVC دارای تنوع زیادی از نظر نوع رویه های درب ضد سرقت می باشد. درب ضد سرقت روکش PVC دارای تنوع رنگی بسیار فراوانی می باشد. رال رنگ مخصوص درب ضد سرقت روکش PVC بیشتر از ۳۰ نمونه و سمپل رنگ دارد که متناسب با فضا داخلی و دکوراسیون داخلی ساختمان می تواند از بین آنها انتخاب شود.

درب های ضد سرقت pvc دارای تنوع زیادی است. می توان به طور کلی بیان کرد که هر نوع درب ضد سرقت درسام را می توان با روکش pvc روکش کرد. درب ضد سرقت روکش PVC توام با حرارت و فشار حاصل از وکیوم و خلع بر روی رویه mdf چسبانده می شود. می توان گفت درب ضد سرقت روکش PVC جز درب های کلاسیک این مجموعه به حساب می آید. درب ضد سرقت PVC دارای ساختار فلزی با پروفیل کشی فلزی شبیه سایر درب های ضد سرقت شرکت درسام می باشد با این تفاوت که به جای استفاده از روکش چوب از روکش PVC ضد آب استفاده می شود. در شمالی کشور و جنوب کشور به دلیل رطوبت بالای هوا از این مدلهای درب ضد سرقت بیشتر استفاده می شود.

درب ضد سرقت

ضخامت فلز چهارچوب درب ضد سرقت ۱٫۵ میلی متر و ورق سرتاسری فلزی ۱٫۵ میلی متر استفاده می شود.  معمولا مدل های CNC برای پوشش دهی با روکش PVC استفاده قرار میگیرد بدلیل اینکه کیفیت اتصال بمراتب زیاد می باشد. استفاده از چسب های هات ملت برای اتصال روکش پی وی سی با ام دی اف استفاده می شود.

نصب درب های ضد سرقت درسام توسط نصاب های حرفه ای و رگلاژ درب توسط خال جوش هایی حد فاصل چهارچوب فلزی درب ضد سرقت روکش PVC و فریم انتظار انجام می شود و این کار نیاز به تجربه و تبحر زیادی دارد. در زیر نمونه هایی از این انواع درب ضد سرقت PVC درسام را مشاهده می کنید.