درب ضد سرقت روکش ملامینه

یکی از رویه های جدیدی برای درب های ضد سرقت استفاده از MDF و یا HDF با روکش های ملامینه می باشد که به اصطلاح درب ضد سرقت روکش ملامینه معروف می باشد. درب ضد سرقت روکش ملامینه ضد خش می باشد و نسبت به رویه های روکش چوب از مقاومت بهتری در برابر آب برخوردار می باشد. این نوع رویه های مقداری براق تر از رویه های روکش چوب با رنگ پلی استر می باشند.

در دربهای ضد سرقت روکش ملامینه از MDF های با ضخامت های ۵ و ۸ است و یا HDF های ۴ میلی استفاده می شود. درب ضد سرقت روکش ملامینه به صورت تک رنگ و دو رنگ موجود می باشند که بسته به نظر مشتری می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

در ضد سرقت روکش ملامینه از نظر قیمتی هم ردیف درب های ضد سرقت CNC می باشد که قیمت اقتصادی آن برای انبوه سازان مقرون به صرفه می باشد.

در ضد سرقت

ساختار داخلی درب ضد سرقت روکش ملامینه از فلز و MDF یا HDF می باشد دور لنگه درب ضد سرقت روکش ملامینه قوطی فلزی با ضخامت ۲ میل استفاده شده است. چهارچوب درب ضد سرقت روکش ملامینه نیز از فلز ضخامت ۲ میل می باشد که چهارچوب نقش بسیار مهم را در مقاومت درب دارد. داخل درب ضد سرقت روکش ملامینه فلز های ضخامت ۱٫۵ میلی و یونولیت و MDF استفاده می شود و قفل های ۷ و ۱۴ زبانه نیز برای بهبود امنیت درب بر روی این درب های قابل نصب می باشد.

نصاب های حرفه ای شرکت درسام اندازه گیری اولیه نصب و رگلاژ را بصورت کاملا حرفه ای انجام می دهند. در پشت چهارچوب درب ضد سرقت روکش باید با دوغ آب پر شود و استفاده از سیمان بسیار ضروری می باشد. این نوع درب ها می توان به صورت یک لنگه و یک و نیم لنگه و دو لنگه ساخته شود و در این میان می توانیم از اکسسورهای بهتری برای افزایش مقاومت درب های بیشتر از یک لنگه استفاده کنیم.