درب ضد سرقت تاناک

یکی از مشکلاتی که در بازسازی ساختمان وجود دارد این می باشد که در تعویض درب و نصب درب ضد سرقت تاناک بدلیل تخریب چهارچوب فلزی ، و اینکه از داخل واحد مسکونی نیاز به کچ کار و رنگ کاری مجدد داریم، خیلی از افراد تمایل ندارند که چهارچوب فلزی که دارند تخریب شود و تمایل دارند که لنگه درب ضد سرقت بر روی چهارچوب نصب شود.

برای این تیپ خریداران نیز درب های ضد سرقت تاناک را توصیه می کنیم. در حقیقت درب ضد سرقت تاناک دور لنگه فلز می باشد و با توجه به اینکه قابلمه چهارچوب های فلزی معمولی ۳٫۵ سانتی متر می باشد با اصلاح دور فلز لنگه درب ضد سرقت درسام و کاهش آن به ۳٫۵ سانتی متر می توان این درب ضد سرقت تاناک را نیز بر روی چهارچوب های قدیمی فلزی نصب کنیم.

درب ضد سرقت

تنها مشکلی که وجود دارد ضعیف بودن فلز چهارچوب فلزی می باشد که احتمالا در اثر زمان نیز مقاومت خود را از دست داده است. بهتر از در قسمت پشت چهارچوب فلز تقویت شود و یک تسمه فلزی بر روی چهارچوب فلزی نصب شود تا زبانه های درب ضد سرقت تاناک در جایی مناسب و محکم فرو روند تا کسی تواند درب را با تایلیور نیز باز کند.

بر این نوع درب ها می توان قفل ۷ زبانه را نصب کرد که همه ی زبانه ها بر روی چهاچوب فلزی وارد می شود. شب بند و پیم پشت لولا برای درب های ضد سرقت تاناک که بر روی چهارچوب فلزی نصب می شوند غیر قابل اجرا و عملیات می باشد. طریقه نصب درب های ضد سرقت تاناک نیز همانند سایر درب های ضد سرقت می باشد و این عملیات توسط جوشکاری و توسط نصاب های ماهر باید صورت گیرد. در صورت خرید درب ضد سرقت تاناک با چهارچوب، پشت چهارچوب باید با سیمان و ملات پر شود.