درب ضد سرقت برجسته

درب های ضد سرقت درسام دارای تنوع زیادی می باشند که درب ضد سرقت برجسته درسام یکی از این طبقه بندی ها می باشد. درب های ضد سرقت برجسته درسام دارای چهارچوب فلزی با قطر ۱۵ سانتی متر با ضخامت فلزی ۱٫۵ میلی متر می باشد که این چهارچوب فلزی در حقیقت بنیان اصلی درب ضد سرقت را بوجود می آورد. مهمترین ویژگی درب های ضد سرقت ضخامت فلز مورد استفاده در چهارچوب و پروفیل کشی داخلی درب ضد سرقت می باشد که ضخامت فلز چهارچوب استانداد درب ضد سرقت برجسته درسام ۱٫۵ میلی متر و ورق سرتاسری داخلی ۱ میلی متر می باشد که با توجه به سفارش مشتری تا ۲ میلی متر نیز قابل ارتقا می باشد. 

درب های ضد سرقت برجسته به انواع برجستگی ۸ میل ، ۱۶ میل و ۳۲ میل تقسیم بندی می شوند. دیگر عاملی که برای درب های ضد سرقت عامل مهمی می باشد ضخامت فلز داخلی و نحوه آهن کشی داخلی می باشد. در داخل درب های ضد سرقت درسام دور تا دور درب از قوطی فلزی با ضخامت ۱۵ میلی متر استفاده شده است که این ضخامت استقامت خوبی به درب ضد سرقت برای مقابله با هر گونه ورود دزدان می دهد. درب ضد سرقت برجسته درسام تنوعی زیادی دارد و می توان از مدل ها ۳ قاب به عنوان یکی از پر فروش ترین مدل های این درب ضد سرقت برجسته نام برد.

درب ضد سرقت

یرآق آلات درب های ضد سرقت برجسته درسام از ترکیه وارد می شود و شرکت کاله ترکیه یکی از شرکت هایی می باشد که در این صنعت در حال عرضه قفل و یرآق درب ضد سرقت می باشد. نصب درب های ضد سرقت برجسته بر روی فریم انتظار صورت می گیرد و نوع روکوب دار این نوع درب ها با نوع بدون روکوب آن متفاوت می باشد و پروسه جوشکار ی و نصب درب های ضد سرقت در این دو مدل متفاوت می باشد. به هر صورت بعد از نصب، پشت چهارچوب درب ضد سرقت برجسته باید با سیمان و مصالح  پر شوند تا مقاومت درب ضد سرقت به حداکثر خود برسد. نوع قفل های مورد استفاده برای این درب نیز ۷ و ۱۴ زبانه کاله ترکیه می باشد که با توجه به سفارش مشتری تولید می شود.