درب ضد سرقت آپارتمان

برای درب های ورودی آپارتمان نیز می توان از درب ضد سرقت آپارتمان استفاده کرد. درب ضد سرقت آپارتمان می تواند از سه نوع مختلف انتخاب شود. درب ضد سرقت یک و نیم لنگه و درب ضد سرقت دو لنگه و درب ضد سرقت تک لنگه با کتیبه های کناری شیشه ای و کتیبه های بالایی شیشه ای که امنیت قسمت های شیشه ای بوسیله فلز های تو پر طرح دار بدست می آید.

درب ضد سرقت پارتمان می تواند ساختاری شبیه سایر درب ضد سرقت درسام داشته باشد و هیچ تفاوتی بین درب ضد سرقت آپارتمان و دیگر درب های وجود ندارد ولی این درب های باید بتوانند به سیستم های بازکننده درب اتوماتیک متصل باشند که این اتصال توسط اضافه کردن موتور هایی برقی به قفل درب ضد سرقت آپارتمان صورت می گیرد که این نوع اتوماتیک کردن برقی برای در ضد سرقت آپارتمان بسیار مورد اهمیت می باشد.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت آپارتمان با توجه به اینکه دارای عرضی در حدود ۲ متر می باشد نیاز دارد که مقاومت بالایی در برابر نیروهای تحت فشار گذارنده داشته باشند که مقاومت در برابر ضربات پتک دزد ها باید در درب ضد سرقت آپارتمان تامین شود و این میسر نمی گردد مگر با استفاده از فلز های با ضخامت بیشتر و یا استفاده از فوم های پلی اورتان تزریقی در داخل درب ضد سرقت که می تواند مقاومت خوبی را برای درب به ارمغان بیاورد.

این نوع درب ضد سرقت آپارتمان معمولا بدون درکوب و چشمی می باشند که امنیت درب افزایش پیدا کند. با توجه به رفت و آمد زیاد ساکنان واحد ها و یا واحد های اداری این نوع درب های باید بخوبی رپگلاژ شوند تا در زمان بلند مدت درب ضد سرقت آپارتمان هیچ گونه افتادگی پیدا نکند. چگونگی نصب و اندازه گیری این نوع درب ها بسیار با اهمیت می باشد که توسط نصاب های حرفه ای درسام تمام کارها اعم از اندازه گیری و نصب و رگلاژ بخوبی انجام می شود و نصاب باید برگه رضایت مشتری را به مدیریت شرکت درسام بعد از هر نصب تحویل بدهند.

درب ضد سرقت ترک | ابعاد درب ضد سرقت | درب ضد سرقت | قیمت در ضد سرقت | در ضد سرقت دو لنگه | در ضد سرقت |